انتخاب رشته کنکور انسانی

بدون شک رشته انسانی پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی را در بین داوطلبان کنکور دارد که استرس دانش آموزان بعد از اعلام نتایج کنکور برای انتخاب رشته کنکور انسانی را زیاد می کند. زیرا این انتخاب است که آینده آنها را تعیین می‌کند و از طرفی با یک انتخاب درست می‌توانند بسیار امیدوار باشند تا در بهترین رشته و بهترین دانشگاه قبول شوند. همین موضوع اهمیت مشاوره کنکور برای انتخاب رشته انسانی را مشخص می‌کند. شما می‌توانید به کمک یک مشاوره خوب یک انتخاب رشته حساب شده و قطعا بهتر از آنچه در ذهن خود تجسم می کنید، داشته باشید.

 رشته های پنهان با آینده شغلی عالی، بسیار زیادی در گروه انسانی وجود دارد، شما می‌توانید به همراه بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخابی اصولی و تخصصی انجام دهید تا خیلی زود به بازار کار  عالی و شغلی پردرآمد از طریق رشته های انسانی برسید.

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی با تیم متخصص ساحل براتی می‌توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم بهترین انتخاب رشته ممکن در بهترین دانشگاه را برای شما انجام دهیم.

نمایش ویدیو درباره کنکور-انسانی-اصلی

محبوب ترین رشته های انسانی بدون کنکور سراسری

آیا می دانید تحصیل در رشته های محبوب و رقابتی گروه انسانی بدون کنکور سراسری امکان پذیر است؟ آیا می دانید با میانبُرهای تحصیلی می توانید به رشته و شغل های محبوبی مانند قضاوت،پلیسی، دفتریاری،وکالت و… برسید؟ از مهاجرت تحصیلی برای رسیدن به شغل هایی با درآمد بالا اطلاع دارید؟

رسیدن به جامع ترین اطلاعات رشته های انسانی بدون کنکور سراسری فقط با تیم ساحل براتی امکان پذیر است. اطلاع از این رشته ها باعث انتخاب رشته ای هدفمند و آینده دار خواهد شد. تیم ساحل براتی اینجاست تا شما را در رسیدن به اهداف و رویاهایتان با قدم گذاشتن در مسیری هموار نزدیک تر کند.

زمان انتخاب رشته کنکور انسانی 1402

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 1402 سایت سنجش دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی را قرار میدهد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند میتوانند در اواسط مرداد ماه پس از دریافت دفترچه، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و تثبیت کنند.
انتخاب رشته های دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های دیگر میباشد و بعد از اتمام انتخاب رشته دانشگاه سراسری صورت میگیرد. زمان انتخاب رشته کنکور انسانی1402 در هفته دوم مرداد ماه (حدودا بین 10 ام الی 15 ام مردادماه)است. داوطلبان باید توجه کنند بدلیل کم بودن زمان انتخاب رشته کنکور انسانی انتخاب مشاور حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

خدمات اختصاصی انتخاب رشته انسانی

در انتخاب رشته انسانی با تیم بنیاد علم و انگیزه بهترین و اصولی ترین انتخاب رشته برای شما صورت خواهد گرفت. به طوری که بر اساس رتبه و تراز شما، کمک می کنیم تا رشته‌ای را انتخاب کنید که در کنار رتبه های بهتر تحصیل کنید. تیم ما با در نظر گرفتن علاقه؛ هوش، استعداد، برنامه ریزی تحصیلی، همچنین آینده کاری و شغلی(میزان درآمد و پرستیژ شغلی) که یکی از مهم ترین فاکتور های این مرحله است، انتخاب رشته کنکور انسانی شما را انجام خواهد داد.

میانبرهای تحصیلی

رشته های که شما نمی‌دانید!

تست روانشناسی

بهترین رشته مناسب شما چیست؟

معرفی رشته های پردرآمد

انتخاب پردرآمدترین رشته ها

معرفی دانشگاه ها

بهترین دانشگاه های انسانی؟

مشاور انتخاب رشته انسانی

همیشه کنار شما هستیم

فرم علاقه سنجی

شما به چه رشته‌ای علاقه‌مندید؟

编组 65Created with Sketch.

ورکشاپ اختصاصی

انتخاب رشته انسانی کاملا تضمینی

اصولی ترین مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی

بدلیل اشباع شدن رشته های روانشناسی، حقوق، و حسابداری میزان بیکاری در فارغ التحصیلان این رشته رو به افزایش است. دوره مدرک گرایی به اتمام رسیده است؛ در حال حاضر کسانی موفق میشوند که خود را به دنیای تکنولوژی وفق دهد و تنها به داشتن مدرک اکتفا نکند. به همین دلیل روانشناس یا حسابداری موفق است که لازمه های کار خود را بداند. برای استخدام حسابداری در شرکت های بزرگ میزان مهارت فرد بررسی می شود نه فقط مدرک اخذ شده از دانشگاه. همچنین رقابت در رشته ها و شغل های که طرفدار زیادی ندارد راحت تر و چه بسا پردرآمد تر است. رشته هایی وجود دارد که با 4 سال تحصیل به درآمد بالایی خواهید رسید. پیشنهاد تیم ما به شما دانشجویان آینده این است که در هر رشته ای که علاقه مند هستید بهترین و پیشرفته ترین آن باشید.

دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی

تیم بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی در سال 1402 با کادری مجرب و حرفه ای که متخصص در زمینه تحصیلی و انتخاب رشته اند، انتخاب رشته کنکور انسانی شما را با اصولی ترین روش ها انجام میدهند.
همچنین ما در ورکشاپ های اختصاصی این رشته و معرفی رشته های پنهان، رشته های پر درآمد انسانی و رشته های میانبر تحصیلی کنار شما هستیم تا آگاهی کامل از انتخاب خود داشته باشید.

راهنمای نحوه انتخاب رشته کنکور انسانی

در انتخاب رشته کنکور انسانی یکی از نکته های مهم که داوطلبین باید دقت داشته باشند این است که با صبر و حوصله فراوان دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی را که سایت سنجش منتشر کرده است مطالعه کنند. و بعد بدین صورت کد رشته های خود را دسته بندی و ثبت کنند:

اولویت های اول: در اولویت های اول رشته های خوش بینانه را انتخاب کنید. مثلا برای روانشانسی و حقوق در دانشگاه های تاپ رتبه های عالی منظور میشود و احتمال قبولی با رتبه بالا بسیار کم است. اما با این حال باز هم توصیه ما به شما این است از رشته های مورد علاقه تان غافل نشوید و اولویت اول قرار دهید.

اولویت های دوم: بعد از انتخاب رشته های خوش بینانه وقت این است که با منطقی ترین حالت ممکن کد رشته ها را استخراج و ثبت کنید. رشته های منطق گرایانه رشته هایی هستند که با توجه به رتبه شما انتخاب میشوند و شانس قبولی و سرنوشت ساز شما همین رشته هایی است که در این قسمت انتخاب میکنید. بهتر است نصف انتخاب رشته های مورد نظر شما بر همین اساس باشد تا شانس قبولی شما افزایش یابد.

اولویت های سوم: در این قسمت کد رشته هایی قرار دهید که بدبینانه ترین حالت ممکن است و خیلی تمایلی به آنان ندارید و سطح رتبه شما از آن رشته و یا دانشگاه بالاتر است. مثلا علاقه نداشتن به دانشگاه مورد پذیرش و یا دور بودن مسافت و دلایل دیگر…

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی

شما میتوانید دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی سال 1402 را از لینک زیر دانلود کنید.

ساحل براتی - دانش آموخته تکنولوژی اتاق عمل با بیش از 5 سال سابقه در زمینه انتخاب رشته اصولی 

صفر تا صد انتخاب رشته کنکور انسانی

برای اینکه بتوانید یک انتخاب رشته هوشمندانه و با شانس قبولی بسیار بالا در دانشگاه های برتر ایران را داشته باشید، با مشاوره انتخاب رشته‌ی کنکور 1402 تیم ساحل براتی همراه باشید.

تحلیل نتایج کنکور انسانی

رشته های پرطرفدار گروه کنکور انسانی شامل: روانشناسی، حسابداری و حقوق میشود. د حال حاضر بدلیل اشباع این رشته میزان بازار کار در آن ها کم شده و میزان زیادی از فارغ التحصیلان این رشته ها بیکار هستند. به همین جهت بهتر است اگر به این رشته ها علاقه ندارید صرفا به خاطر پرطرفدار بودن، انتخاب نکنید. فردی در این رشته ها موفق میشود که جامعه و مهارت های خود را در حیطه مورد نظر بشناسد. مثلا روانشناسی موفق است که با تمام متد های روز روانشناسی و نرم افزار های روانشناسی آشنا باشد. و حسابداری موفق است که تنها به داشتن مدرک دانشگاه اکتفا نکند.

در هر صورت پیشنهاد ما به شما این است به رشته هایی که علاقه دارید و در سطح تحصیلی شما میباشد بروید تا به صورت حرفه ای پیشرفت کنید.

تحلیل کارنامه کنکور سراسری 1402

تحلیل نتیجه کنکور رشته انسانی

اگر میخواهید کارنامه کنکور انسانی شما تحلیل و آنالیز شود و با توجه به آن امکان بهترین رشته های ممکن در دانشگاه های دولتی با رتبه شما وجود داشته باشد، همین الان روی لینک زیر کلیک  کنید و  با ما تماس بگیرید.

نتایج انتخاب رشته انسانی دانش آموختگان ما

در زیر می‌توانید کارنامه افرادی را که برای انتخاب رشته خود با ما همکاری داشته اند مشاهده کنید.

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

6

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

4

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

9

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

81

استعلام کارنامه

90

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

73

استعلام کارنامه

92

ویدیو مصاحبه

87

معرفی رشته های کنکور انسانی

پرمتقاضی ترین رشته های گروه انسانی در بین داوطلبان رشته های  حقوق، روانشناسی و حسابداری است. علاوه بر این رشته ها، رشته های پردرآمد و پراستخدام دیگری وجود دارند که شرکت کنندگان گروه کنکور انسانی، میتوانند در  فرم انتخاب رشته خود ثبت می نمایند.

انتخاب رشته های پول ساز انسانی

انتخاب یکی از رشته های انسانی کار ساده و راحتی است. اما سوال اینجاست کدام رشته آینده شغلی بهتری دارد؟ با کدام رشته به درآمد بالایی خواهید رسید؟ شما چندسال از عمر با ارزشتان را صرف تحصیل در یک رشته دانشگاهی می‌کنید. پس انتخاب رشته ای اصولی و هدف دار قطعا تاثیر زیادی بر آینده شما خواهد داشت. ما بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی را با آینده شغلی عالی و درآمد بالا به شما تضمین می دهیم.

انتخاب رشته انسانی در دانشگاه آزاد

انتخاب رشته در دانشگاه آزاد به دو دسته با کنکور و با سوابق تحصیلی صورت میگیرد. در صورتی که کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰2 درج می شود، یعنی داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1402 می باشد و می تواند در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰2، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند.

پکیج خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور

تیم بنیاد علم و انگیزه با کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره علمی و تحصیلی، ثبت نام انتخاب رشته خود را آغاز کرده است. بهتر است با دنیایی از رشته هایی که میتوانید بدون کنکور و هم با کنکور به هدفتان برسید آشنا شوید تا سالی دیگر پشت کنکور نمانید. همچنین میتوانید برای ورود به فرهنگیان هم با کنکور هم بدون کنکور با تیم ما اقدام کنید. برای رزو و پیش ثبت نام کلیک کنید.

تمامی این خدمات به صورت صفر تا صد، فقط با پرداخت 3.750.000 تومان به شما ارائه می‌شود.

در صورتی که شما جزو افرادی باشید که ابتدا با مبلغ 250.000 تومان پیش ثبت نام کرده باشید، در موعد انتخاب رشته فقط کافیست مبلغ 3.500.000 دیگر پرداخت نمایید تا فرایند انتخاب رشته شما تکمیل گردد.

خلاصه مطلب:

هزینه ی کل انتخاب رشته با بنیاد علم و انگیزه مبلغ 3،750،000 می باشد که می توانید 250،000 تومان آن را در موقع پیش ثبت نام و 3،500،000 الباقی را در روز اعلام نتایج پرداخت نمایید.

ویدیو کارنامه بشرا سلطانیان

ویدیو مصاحبه بشرا سلطانیان

ویدیو کارنامه صدف قاسمی

پخش ویدیو

ویدیو مصاحبه صدف قاسمی

پخش ویدیو

ویدیو کارنامه محمد حسن آهو

ویدیو مصاحبه محمد حسن آهو

ویدیو استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

ویدیو استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه آیدا آقامیرزایی

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم مصاحبه با دانش آموز