انتخاب رشته کنکور تجربی 1402

انتخاب رشته کنکور تجربی یکی از مهم ترین و حساس ترین چالش های دانش آموزان رشته تجربی است. داوطلبین این گروه بایستی نیمه اول مرداد ماه با اعلام نتایج، اقدام به انتخاب رشته کنند. انتخاب رشته تجربی باید به گونه ای باشد که با توجه به رتبه تان بهترین رشته و دانشگاه قبول شوید.

 رشته های پنهان و آینده دار بسیار زیادی در گروه تجربی وجود دارد، شما می‌توانید به همراه بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخابی اصولی و تخصصی انجام دهید تا خیلی زود به بازار کار  عالی و شغلی پردرآمد برسید.

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی با تیم ساحل براتی می‌توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم بهترین انتخاب رشته ممکن در بهترین دانشگاه را برای شما انجام دهیم.

پخش ویدیو

محبوب ترین رشته های تجربی بدون کنکور سراسری

آیا می دانید تحصیل در رشته های پرمتقاضی و رقابتی گروه تجربی بدون کنکور سراسری امکان پذیر است؟ آیا می دانید با میانبُرهای تحصیلی می توانید به رشته های محبوبی مانند دکتری درمان ناباروری،علوم آزمایشگاهی،داروسازی و… برسید؟ از مهاجرت تحصیلی برای رسیدن به رشته های پزشکی و دندان پزشکی و پرستاری اطلاع دارید؟

رسیدن به جامع ترین اطلاعات رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور سراسری فقط با تیم ساحل براتی امکان پذیر است. اطلاع از این رشته ها باعث انتخاب رشته ای هدفمند و آینده دار خواهد شد. تیم ساحل براتی اینجاست تا شما را در رسیدن به اهداف و رویاهایتان نزدیک تر کند.

پخش ویدیو

زمان انتخاب رشته کنکور تجربی 1402

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری، سایت سنجش دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی را در اختیار داوطلبین قرار میدهد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند می‌توانند در اواسط مرداد ماه پس از دریافت دفترچه، فرم انتخاب رشته خود را با کمک بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور تجربی، تکمیل و تثبیت کنند. 

زمان انتخاب رشته کنکور تجربی در هفته دوم مرداد ماه (حدودا بین 10 ام الی 15 ام مردادماه) است. داوطلبان باید توجه کنند بدلیل کم بودن زمان انتخاب رشته،  انتخاب مشاور کنکور حرفه ای بسیار اهمیت دارد .

خدمات اختصاصی انتخاب رشته تیم ما

در انتخاب رشته کنکور تجربی با تیم بنیاد علم و انگیزه بهترین و اصولی ترین انتخاب رشته صورت می‌گیرد طوری که بر اساس رتبه و تراز شما، رشته‌ای مجاز شوید تا در کنار رتبه های بهتر تحصیل کنید. تیم ما با در نظر گرفتن علاقه؛ هوش، استعداد، برنامه ریزی تحصیلی، همچنین آینده کاری و شغلی(میزان درآمد و پرستیژ شغلی) که یکی از مهم ترین فاکتور های این مرحله است انتخاب رشته شما را انجام خواهد داد.

میانبرهای تحصیلی

رشته های که شما نمی‌دانید!

تست شخصیت شناسی

بهترین رشته مناسب شما چیست؟

معرفی رشته های پردرآمد

انتخاب پردرآمدترین رشته ها

معرفی دانشگاه ها

معرفی بهترین دانشگاه های رشته تجربی

مشاوره انتخاب رشته تجربی

همیشه در کنار شما هستیم

فرم علاقه سنجی

شما به چه رشته‌ای علاقه‌مندید؟

编组 65Created with Sketch.

ورکشاپ اختصاصی

انتخاب رشته تجربی کاملا تضمینی

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

به واسطه اهمیت فراوانی که موضوع انتخاب رشته دارد راهنمایی و دریافت مشاوره از بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام انتخاب رشته باید به آن توجه کنید. همانطور که می‌دانیم با توجه به میزان رقابت و ظرفیت های محدود رشته های تجربی قبولی در آن و به خصوص در رشته‌های پرطرفداری همچون پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی کار بسیار دشواری است،اما نشدنی نیست.

بنابراین بهترین مشاور انتخاب رشته می‌تواند با توجه به رتبه و شرایط شما دانشگاه و رشته‌ای پیشنهاد دهد که نسبت به رتبه‌ای که در کنکور به دست آورده‌اید بالاتر از سطح توقع باشد و همینطور شانس قبولی بسیار بالاتری داشته باشید. این موضوع می‌تواند حتی برای ورود به رشته های بدون کنکور تجربی نیز کاربردی باشد زیرا قطعا مشاور شما از شرایط رشته های بسیاری اطلاع دارد که با وجود بازارکار عالی و راحتی قبولی در آن افراد بسیار کمی از آن ها اطلاع دارند. ما در بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی می‌توانیم یک مشاوره خوب برای انتخاب رشته کنکور تجربی را برایتان فراهم کنیم

انتخاب رشته کنکور زبان

مشاوره انتخاب رشته تجربی

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی و افزایش چند برابری شانس قبولی خود در رشته و دانشگاهی بهتر به نسبت رتبه کسب شده می‌توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. اگر بین دوراهی قرار گرفته اید و هنوز مطمئن نیستید به چه رشته ای علاقه دارید و سردرگم شده اید می‌توانید از برترین مشاوره انتخاب رشته کنکور ساحل براتی کمک بگیرید.

راهنمای نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی

در این قسمت مشاوره کوتاهی درباره نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی برای الویت بندی های رشته ها را بیان کرده ایم. تا در زمان انتخاب اولویت رشته های تجربی بتوانید با چیدمان بهتری اولویت بندی کنید و در رشته های مناسبی شانس قبولی داشته باشید.

  • اولویت های اول: در اولویت های اول رشته های خوش بینانه را انتخاب کنید. مثلا برای پزشکی و دندانپزشکی رتبه های عالی منظور میشود و احتمال قبولی با رتبه بالا بسیار بسیار کم است. اما با این حال باز هم توصیع ما به شما این است از رشته های مورد علاقه تان غافل نشوید و اولویت اول قرار دهید.
  • اولویت های دوم: پس از انتخاب رشته های خوش بینان وقت این است که با منطقی ترین حالت ممکن کد رشته ها را استخراج و ثبت کنید. رشته های واقع گرایانه رشته هایی هستند که با توجه به رتبه شما انتخاب میشوند و شانس قبولی و سرنوشت ساز شما همین رشته هایی است که در این قسمت انتخاب میکنید. بهتر است نصف انتخاب رشته های مورد نظر شما بر همین اساس باشد تا شانس قبولیتان افزایش یابد.
  • اولویت های سوم: در این قسمت کد رشته هایی قرار دهید که بدبینانه ترین حالت ممکن است و خیلی تمایلی به آنان ندارید. مثلا علاقه نداشتن به دانشگاه مورد پذیرش و یا دور بودن مسافت و دلایل دیگر…

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. 

توجه داشته باشید برای انتخاب کد رشته به مسائلی همچون شهریه، مسافت طی شده تا دانشگاه، امکانات دانشگاه و یا خوابگاه توجه داشته باشید. 

ساحل براتی - دانش آموخته تکنولوژی اتاق عمل با بیش از 5 سال سابقه در زمینه انتخاب رشته اصولی 

صفر تا صد انتخاب رشته کنکور تجربی

برای اینکه بتوانید یک انتخاب رشته هوشمندانه و با شانس قبولی بسیاربالا در دانشگاه های برتر ایران را داشته باشید، با مشاوره انتخاب رشته‌ی کنکور 1402 تیم ساحل براتی همراه باشید

تحلیل کارنامه کنکور تجربی

بعد از اعلام نتایج و در تحویل کارنامه های کنکور تجربی به دانش آموزان مهم‌ترین موضوع تحلیل درست و حرفه ای کارنامه است تا بتوان با توجه به افزایش 50% رشته فرهنگیان و افزایش 20% ظرفیت پزشکی و افزایش 10% رشته دندانپزشکی و افزایش ظرفیت تقریبا 7000 تا 10000 نفری بهترین انتخاب را داشت. در ادامه به چگونگی تحلیل کارنامه انتخاب رشته کنکور تجربی می‌پردازیم.

تحلیل نتایج کنکور رشته تجربی

اگر می‌خواهید کارنامه کنکور رشته تجربی شما تحلیل و آنالیز شود و با توجه به آن امکان انتخاب بهترین رشته های ممکن با رتبه شما وجود داشته باشد، همین الان روی لینک زیر کلیک  کنید و در واتساپ پیام بگذارید.

نتایج انتخاب رشته تجربی دانش آموختگان ما

در ادامه کارنامه تعدادی از دانش آموزانی که از خدمات و پکیج انتخاب رشته ساحل براتی  استفاده کرده اند و توانسته اند در رشته های مورد علاقه شان و بالاتر از حد تصور خود به قبولی برسند را مشاهده می‌کنید.

معرفی رشته های تجربی 1402

90 درصد داوطلبان انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی از میانبُرهای تحصیلی و رشته های بدون کنکور که در بین داوطلبان انتخاب رشته تجربی محبوب است،اطلاعی ندارند. تیم ما با داشتن اطلاعاتی بروز و جامع شما را تا رسیدن به رشته مورد علاقه تان باکنکور، بدون کنکور همراهی خواهد کرد.

رشته علوم آزمایشگاهی بدون کنکور

رشته علوم آزمایشگاهی بدون کنکور

ورود به رشته دکتری درمان ناباروری

دکتری درمان ناباروری بدون کنکور

دندانپزشکی بدون کنکور سراسری

دندانپزشکی بدون کنکور سراسری

اخذ-شماره-نظام-پزشکی-بدون-کنکور

شماره نظام پزشکی بدون کنکور سراسری

انتخاب رشته های پول ساز تجربی

انتخاب یکی از رشته های تجربی کار ساده و راحتی است. اما سوال اینجاست کدام رشته آینده شغلی بهتری دارد؟ با کدام رشته به درآمد بالایی خواهید رسید؟ شما چندسال از عمر با ارزشتان را صرف تحصیل در یک رشته دانشگاهی می‌کنید. پس انتخاب رشته ای اصولی و هدف دار قطعا تاثیر زیادی بر آینده شما خواهد داشت. ما بهترین مشاوره انتخاب رشته ممکن را با آینده شغلی عالی و درآمد بالا به شما تضمین می دهیم.

انتخاب رشته تجربی در دانشگاه آزاد

داوطلبان علاقه مند برای ثبت نام انتخاب رشته در دانشگاه آزاد بایستی به سایت azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند  با پرداخت هزینه، فرم انتخاب رشته را دریافت و تکمیل نمایند. داوطلبان برای انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل می باشند و لیست رشته ها نیز در دفترچه راهنمای دانشگاه آزاد موجود می باشد. 

مراحل انتخاب رشته از طریق دانشگاه آزاد:

  • ورود به سایتiau.ac.ir
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد از طریق لینک قرار داده شده در سامانه
  • بررسی دقیق رشته های ارائه شده و مشاهده ظرفیت هریک از رشته محل ها
  • استخراح کد رشته محل های مورد علاقه براساس گروه آزمایشی که شرکت کرده اید و یادداشت کردن
  • انتخاب لینک ” سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 1402 “
  • درج کدملی و شناسه دسترسی به انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد در بخش‌های تعیین شده (شناسه دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، در انتهای کارنامه کنکور موجود است)
  • واریز هزینه انتخاب‌رشته از طریق خرید کارت اعتباری و طی کردن مراحل پرداخت
  • دریافت سریال پرداخت
  • دریافت فرم انتخاب رشته آزمون سراسری تجربی و ثبت رشته‌ها در فرم
  • تایید نهایی و دریافت شماره پیگیری

انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های دیگر میباشد و بعد از اتمام انتخاب رشته دانشگاه سراسری صورت میگیرد.

پکیج خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

تیم بنیاد علم و انگیزه با کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره علمی و تحصیلی، ثبت نام انتخاب رشته خود را آغاز کرده است. بهتر است با دنیایی از رشته‌هایی که می‌توانید بدون کنکور و هم با کنکور به هدفتان برسید آشنا شوید تا سالی دیگر پشت کنکور نمانید. برای رزرو و پیش ثبت نام کلیک کنید.

ویدیو کارنامه ساریه خدایاری

ویدیو کارنامه کیانا مرادی

ویدیو مصاحبه کیانا مرادی

ویدیو کارنامه نازنین معصومی

ویدیو مصاحبه نازنین معصومی

ویدیو استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

ویدیو استعلام کارنامه مهسا اسفنانی

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

ویدیو استعلام کارنامه احمدرضا فتاحی زارج

ویدیو استعلام کارنامه نازنین معصومی