انتخاب رشته کنکور ریاضی

انتخاب رشته کنکور ریاضی یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین تصمیمات دانش آموزان رشته گروه ریاضی است که بعد از کنکور تمام ذهن آن‌ها را درگیر می‌کند. و این کاملا مشخص است که یک انتخاب درست چگونه می‌تواند مسیر آینده شما را مشخص کند و یک انتخاب غلط چگونه می‌تواند شما را سال ها از اهدافتان دور کند. چه کسی می تواند به شما در انتخاب رشته کنکور کمک کند؟

همینطور شما می‌توانید برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی با ما در ارتباط باشید تا یک انتخاب هوشمندانه را برایتان انجام دهیم.

دانشگاهی بالاتر از تصورتان

 رشته های پنهان با آینده شغلی عالی، بسیار زیادی در گروه ریاضی وجود دارد، شما می‌توانید به همراه بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور، انتخابی اصولی و تخصصی انجام دهید تا خیلی زود به بازار کار  عالی و شغلی پردرآمد از طریق رشته های ریاضی برسید.

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی با تیم متخصص ساحل براتی می‌توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم بهترین انتخاب رشته ممکن در بهترین دانشگاه را برای شما انجام دهیم.

زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی

به طور معمول زمان انتخاب رشته کنکور در اواسط مرداد است که توسط سازمان سنج  اطلاعات رسانی می‌شود. پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 1402 دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند، می‌توانند پس از دریافت دفترچه، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و ثبت کنند. در نظر داشته باشید که انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های دیگر میباشد و بعد از اتمام انتخاب رشته دانشگاه سراسری صورت میگیرد. اینکه شما می‌توانید به راحتی تمام فرایند انتخاب رشته خود را انجام دهید امری واضح است اما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه از گرفتن مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی غافل نشوید!

خدمات اختصاصی انتخاب رشته ریاضی

در انتخاب رشته کنکور ریاضی با تیم بنیاد علم و انگیزه بهترین و اصولی ترین انتخاب رشته صورت می‌گیرد طوری که بر اساس رتبه و تراز شما، رشته‌ای مجاز شوید تا در کنار رتبه های بهتر تحصیل کنید. ما همچنین با در نظر گرفتن علاقه؛ هوش، استعداد، برنامه ریزی تحصیلی، همچنین آینده کاری و شغلی(میزان درآمد و پرستیژ شغلی) که یکی از مهم ترین فاکتور های این مرحله است انتخاب رشته شما را انجام خواهیم داد، نگران رتبه خود نباشید با رتبه ای که دارید بهترین خدمات و مشاوره انتخاب رشته کنکور برای شما انجام میشود.

میانبرهای تحصیلی

رشته های که شما نمی‌دانید!

تست روانشناسی

بهترین رشته مناسب شما چیست؟

معرفی رشته های پردرآمد

انتخاب پردرآمدترین رشته ها

معرفی دانشگاه ها

بهترین دانشگاه های ریاضی ؟

مشاور انتخاب رشته ریاضی

همیشه کنار شما هستیم

فرم علاقه سنجی

شما به چه رشته‌ای علاقه‌مندید؟

编组 65Created with Sketch.

ورکشاپ اختصاصی

انتخاب رشته ریاضی کاملا تضمینی

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی

چه دلیلی دارد زمانی که میتتوانید از افراد متخصص برای مشاوره انتخاب رشته کمک بگیرید اینکار را نکنید؟یک مشاوره خوب می‌تواند بسته به شرایط شما بهترین انتخاب رشته ممکن را برایتان انجام دهید زیرا به واسط تجربه ای بالایی که دارد با نیازهای شما و شرایط دانشگاه ها به خوبی آشنا و مسلط است.

برای انتخاب کردن کد رشته های محل حتما باید به برخی نکات توجه کنید. بهتر است علاوه بر خود دانشگاه، مسافت، خوابگاه و شهریه هم در نظر بگیرید. و به این نکته توجه کنید که تنها علاقه و رفتن به رشته های پرطرفدار در دانشگاه های دولتی ملاک نیست؛ چه بسا رشته ای پرطرفدار انتخاب کنید اما درآن موفق نشوید و سطح رتبه شما به آن رشته نخورد جز مردودی چیزی به بار نمی آورد.

لازم به ذکر است که بگوییم دوره مدرک گرایی تمام شده است یعنی برای استخدام در شرکت ها تنها داشتن مدرک مهم نیست شما باید دانش و مهارت کافی و همچنین علاقه کافی داشته باشید تا موفق شوید و گفتنی است که تمام دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور زیر نظر و مورد تایید وزارت علوم است و جز دانشگاه های دولتی محسوب میشود. اگر رتبه شما به دانشگاه های تاپ نخورد بهتر است به جای پشت کنکور ماندن دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور را انتخاب کنید تا سالی دیگر از عمر شما هدر نرود.

دریافت مشاوره برای رشته ریاضی

تیم بنیاد علم و انگیزه کاملا این حق را به شما میدهد تا در مورد انتخاب رشته ریاضی 1402 که بسیار حساس و سرنوشت ساز است نگران باشید. اما بهتر است بگوییم با سپردن این کار به متخصص دیگر نگرانی و استرس را از خود دور کنید چون مشاورین متخصص و مجرب و دلسوز ما در این جهت، کنار شما هستند و با صبر و حوصله تمام مکالمات شما را پاسخ میدهند تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. قابل گفتن است که در کنکور ریاضی 1402 ظرفیت صندلی های دانشگاه از میزان داوطلب ها بیشتر است یعنی شانس قبولی شما صد در صد است.

اگر سوالی دارید و یا احساس میکنید بین دوراهی قرار گرفته اید و یا حتی هنوز مطمئن نیستید به چه رشته ای علاقه دارید و سردرگم شده اید، اصلا نگران نباشید. تیم مشاوره کنکور ساحل براتی در همه شرایط کنار شماست و با درک کامل شما همراه با تخصص و تجربه آماده مشاوره دادن به شماست. 

راهنمای نحوه انتخاب رشته کنکور ریاضی

یکی از نکته های مهم که داوطلبین باید دقت داشته باشند این است که با صبر و حوصله فراوان دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی را که سایت سنجش منتشر کرده است مطالعه کنند. و بعد بدین صورت کد رشته های خود را دسته بندی و ثبت کنند:

اولویت های اول: در اولویت های اول رشته های خوش بینانه را انتخاب کنید. مثلا برای رشته های ریاضی ، برق و کامپیوتر در دانشگاه های تاپ دولتی مثل دانشگاه شهید بهشتی رتبه های عالی منظور میشود و احتمال قبولی با رتبه بالا بسیار بسیار کم است. اما با این حال باز هم توصیه ما به شما این است از رشته های مورد علاقه تان غافل نشوید و اولویت اول قرار دهید.

اولویت های دوم: پس از انتخاب رشته های خوش بینانه وقت این است که با منطقی ترین حالت ممکن کد رشته ها را استخراج و ثبت کنید. رشته های واقع گرایانه رشته هایی هستند که با توجه به رتبه شما انتخاب میشوند و شانس قبولی و سرنوشت ساز شما همین رشته هایی است که در این قسمت انتخاب میکنید. بهتر است نصف انتخاب رشته های مورد نظر شما بر همین اساس باشد تا شانس قبولیتان افزایش یابد.

اولویت های سوم: در این قسمت کد رشته هایی قرار دهید که بدبینانه ترین حالت ممکن است و خیلی تمایلی به آنان ندارید. مثلا علاقه نداشتن به دانشگاه مورد پذیرش و یا دور بودن مسافت و دلایل دیگر…

توجه داشته باشید برای انتخاب کد رشته به مسائلی همچون شهریه، مسافت طی شده تا دانشگاه، امکانات دانشگاه و یا خوابگاه توجه داشته باشید اگر به صورت دوره روزانه در دانشگاه دولتی قبول شوید اما شرکت نکنید به مدت یک سال از کنکور محروم میشوید. بعد از انتخاب رشته قطعا یکی از رشته هایی که وارد کرده اید قبول میشوید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی

تا کنون زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی 1402 اعلام نشده است.اما حدودا اواسط مرداد ماه زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی است. ضمنا پس از اعلام سریعا در سایت بنیاد علم و انگیزه بارگذاری میشود. میتوانید دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی سال 1401 را از لینک زیر دانلود کنید.

زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی 1402 از 23 مرداد 1402 شروع خواهد شد.

ساحل براتی - دانش آموخته تکنولوژی اتاق عمل با بیش از 5 سال سابقه در زمینه انتخاب رشته اصولی 

صفر تا صد انتخاب رشته کنکور ریاضی

ورکشاپ های اختصاصی برای انتخاب رشته تضمینی با موضوعات جنجالی و به شدت کاربری و معرفی رشته های پنهان که منجر به درآمد های میلیونی در حین تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی میشوند.برای مشاوره کنکور ریاضی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تحلیل نتیجه کنکور رشته ریاضی

 اگر میخواهید کارنامه ریاضی شما تحلیل و آنالیز شود و با توجه به آن امکان بهترین رشته های ممکن با رتبه شما وجود داشته باشد، و برای رسیدن به فرهنگیان هم با کنکور هم بدون کنکور، همین الان روی لینک زیر در واتسپ پیام بگذارید.

تحلیل کارنامه کنکور سراسری 1402

نتایج انتخاب رشته ریاضی دانش آموختگان ما

در زیر می‌توانید کارنامه افرادی را که برای انتخاب رشته خود با ما همکاری داشته اند مشاهده کنید و برای دیدن نتایج بیشتر می‌توانید صفحه مصاحبه با افراد دیگر را ببینید.

مشاوره انتخاب رشته ریاضی

انتخاب رشته ریاضی شما با ما

برای انتخاب رشته تضمینی بر پایه ورود به بازار کار، دانشگاه دولتی، فرهنگیان با کنکور و بدون کنکور، همچنین در نهایت رسیدن به درآمد بالا میتوانید همین حالا برای انتخاب رشته ریاضی روی لینک زیر کلیک کنید و رزرو و پیش ثبت نام خود را انجام دهید.

نتایج انتخاب رشته انسانی دانش آموختگان ما

در زیر می‌توانید کارنامه افرادی را که برای انتخاب رشته خود با ما همکاری داشته اند مشاهده کنید.

استعلام کارنامه

127

استعلام کارنامه

120

استعلام کارنامه

109

ویدئو مصاحبه

138

استعلام کارنامه

204

استعلام کارنامه

197

استعلام کارنامه

199

انتخاب رشته های پول ساز گروه ریاضی

اگر قصد انتخاب رشته هایی دارید که بازار کار و آینده شغلی بسیار خوب و پردرآمدی دارد. و بین رشته های تاپ مثل حقوق، مدیریت، حسابداری و رواشناسی شک و ترید دارید و از آینده این رشته ها اطلاعی ندارید. تیم بنیاد علم و انگیزه به شما در این مسیر کمک کرده و انتخاب رشته اصولی با توجه به میزان علاقه شما برایتان انجام خواهد داد.

انتخاب رشته کنکور ریاضی در دانشگاه آزاد

انتخاب رشته در دانشگاه آزاد به دو دسته با کنکور و با سوابق تحصیلی صورت میگیرد. در صورتی که کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰2 درج می شود، یعنی داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 می باشد و می تواند در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰2، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند.

معرفی محبوب ترین رشته های کنکور ریاضی

پرمتقاضی ترین رشته های گروه ریاضی در بین داوطلبان رشته های  آمار، کامپیوتر و حسابداری و برق و… است. علاوه بر این رشته ها، رشته های پردرآمد و پراستخدام دیگری وجود دارند که شرکت کنندگان گروه کنکور ریاضی، میتوانند در  فرم انتخاب رشته خود ثبت می نمایند.

پکیج خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور

در سال های قبل داوطلبانی که رتبه های خوبی کسب کرده اند بدلیل انتخاب رشته های غیر اصولی کارنامه ای جز مردودی دریافت نکرده اند. اگر میخواهید انتخاب رشته خود به بهترین نحو توسط تیم مجرب و حرفه ای انجام شود و یا نیاز به مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی دارید میتوانید در واتسپ با ما در ارتباط باشید.

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

ویدیو مصاحبه آتنا دیناوند

ویدیو استعلام کارنامه زهرا قلی پور

ویدیو استعلام کارنامه زهرا حاجی زاده

ویدیو استعلام کارنامه لیلا بک محمدی