انتخاب رشته کنکور هنر

بسیاری از علاقه مندان رشته های هنری،موسیقی،عکاسی،بازیگری و… رشته هنر را انتخاب و در کنکور سراسری هنر شرکت می کنند. شرکت در کنکور هنر برای فارغ التحصیلان دارای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام قدیم امکان‌پذیر است. این کنکور به عنوان کنکور فرعی هم شناخته شده است. بدین معنی که شما در کنار کنکور سه گروه آزمایشی (تجربی، ریاضی، انسانی) میتوانید برای انتخاب رشته کنکور هنر هم شرکت کنید و وارد دانشگاه شوید. شرکت در این کنکور امکان قبولی در دانشگاه و یا قبولی در فرهنگیان مربوط به هر دو کنکور را افزایش میدهد. با ما همراه باشید تا یک مشاوره و راهنمایی کامل برای انتخاب رشته گروه هنر را تجربه کنید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور گروه هنر

انتخاب رشته هنر شما با ما

اگر در کنار یکی از کنکور های گروه های آزمایشی اصلی(تجربی، ریاضی، انسانی) کنکور فرعی هنر را شرکت کرده اید، باید بدانید که کارنامه شما به صورت مجزا از هم منتشر میشود. در قسمت تعیین کد رشته ها، رشته هایی انتخاب کنید که بازار کار و آینده شغلی خوبی داشته باشد. البته بهتر است از علاقه مندی های خود دور نشوید. پس از این همه سختی و شرکت در کنکور، انتخاب رشته یکی از فرصت ها و شانس های شماست. به راحتی از دستش ندهید.

دریافت مشاوره برای انتخاب رشته هنر

اگر دچار شک و ترید هستید و یا نمیدانید چه رشته ای انتخاب کنید بهتر است حتما از متخصصین بنیاد علم و انگیزه کمک بگیرید تا زحمتات شما در کنکور هدر نرود.

زمان انتخاب رشته کنکور هنر

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 1402 سایت سنجش دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر را قرار میدهد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند میتوانند در اوایل شهریور ماه پس از دریافت دفترچه، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و تثبیت کنند.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های دیگر میباشد و بعد از اتمام انتخاب رشته دانشگاه سراسری صورت میگیرد. زمان انتخاب رشته کنکور هنر در اوایل شهریور 1402 است، داوطلبان باید توجه کنند بدلیل کم بودن زمان انتخاب رشته  انتخاب مشاور حرفه ای بسیار حائز اهمیت  خواهد بود.

خدمات اختصاصی انتخاب رشته کنکور هنر

برای دریافت مشاوره و انتخاب رشته اصولی کنکور هنر و قبولی در فرهنگیان با کنکور و بدون کنکور، می‌توانید با ما از در ارتباط باشید.

میانبرهای تحصیلی

رشته های که شما نمی‌دانید!

آزمون شخصیت شناسی

بهترین رشته مناسب شما چیست؟

معرفی رشته های پردرآمد

انتخاب پردرآمدترین رشته ها

معرفی دانشگاه ها

بهترین دانشگاه های هنر ؟

مشاور انتخاب رشته هنر

همیشه کنار شما هستیم

فرم علاقه سنجی

شما به چه رشته‌ای علاقه‌مندید؟

编组 65Created with Sketch.

ورکشاپ اختصاصی

انتخاب رشته هنر کاملا تضمینی

راهنمای نحوه انتخاب رشته کنکور گروه هنر

  • اولویت‌های اول: رشته‌های خوش بینانه از اولویت‌های اول شما باشد . مثلاً قبولی در دانشگاه‌های تاپ دولتی مثل دانشگاه هنر تهران یا دانشگاه تبریز، رتبه‌های عالی منظور می‌شود و احتمال قبولی با رتبه بالا بسیار کم است. اما با این‌حال بازهم توصیه ما به شما این است از رشته‌های موردعلاقه‌تان غافل نشوید و در اولویت اول قرار دهید.
  • اولویت‌های دوم: این قسمت که انتخاب رشته های واقع گرایانه است باید به درستی انتخاب شود چون شانس قبولی شما بسیار در این قسمت بالاست. پس با توجه به رتبه خود هر رشته ای که علاقه دارید انتخاب کنید و از برخی رشته های آینده دار غافل نشوید.
  • اولویت‌های سوم: در این قسمت کد رشته‌هایی قرار دهید که بدبینانه‌ترین حالت ممکن است و خیلی تمایلی به آنان ندارید. مثلاً علاقه نداشتن به دانشگاه موردپذیرش و یا دور بودن مسافت و دلایل دیگر…

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر

هنوز دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر 1402 در سایت سازمان سنجش منتشر نشده است. پیش‌بینی ما این است این دفترچه در اوایل مردادماه 1402 منتشر می‌شود.

توجه داشته باشید برای انتخاب کد رشته به مسائلی همچون شهریه، مسافت طی شده تا دانشگاه، امکانات دانشگاه و یا خوابگاه توجه داشته باشید اگر به‌صورت دوره روزانه در دانشگاه دولتی قبول شوید اما شرکت نکنید به مدت یک سال از کنکور محروم می‌شوید. بعد از انتخاب رشته قطعاً یکی از رشته‌هایی که وارد کرده‌اید قبول می‌شوید.

پکیج اختصاصی انتخاب رشته هنر 1402

برای دریافت بهترین مشاوره انتخاب رشته1402 به صورت vip توسط گروه متخصص بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی و به همراه آن دریافت ورکشاپ های اختصاصی با موضوع دانشگاه های بدون کنکور، رشته های پر درآمد، روش قبولی در فرهنگیان با کنکور هنر، معرفی رشته های بدون کنکور هنر، مهاجرت تحصیلی با رشته هنر و معرفی پر درآمدترین مشاغل گروه هنر دریافت خواهید کرد.

تحلیل نتایج و رتبه کنکور هنر

طبق اطلاعیه های جدید در رابطه با انتخاب رشته مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای فرموند امسال حدود 50 درصد  آمار جذب در فرهنگیان افزایش پیداکرده است. پس شانس قبولی شما در فرهنگیان از طریق کنکور هنر دوبرابر شده است. همچنین کنکور هنر شناور است یعنی شما می‌توانید در کنار کنکور هنر در یکی از کنکورهای گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی شرکت کنید. قابل‌توجه است که اگر در دو کنکور شرکت کرده‌اید فقط مجاز به ثبت 150 کد رشته هستید.

برای تحلیل نتیجه کنکور هنر و دریافت بهترین رشته های ممکن در دانشگاه های دولتی، فرهنگیان با کنکور و بدون کنکور و … با ما همراه شوید.

تحلیل کارنامه کنکور سراسری 1402

صفر تا صد انتخاب رشته هنر شما

با هر تعداد کنکوری که شرکت کرده اید( چه کنکور اصلی و چه فرعی) کارنامه های شما تحلیل و شانس قبولیتان در رشته مورد نظر گفته میشود . با پرداخت فقط یک هزینه برای کنکور فرعی و کنکور اصلی، در تیم بنیاد علم و انگیزه انتخاب رشته کنید. انتخاب رشته با توجه به هدف و علاقه مندی شما مثل: مهاجرت کردن و معلم شدن انجام میشود.

نتایج انتخاب رشته کنکور هنر دانش آموختگان ما

طبق تصاویر زیر میتوانید دانش آموزانی که با ما انتخاب رشته داشتند را مشاهده کنید. به رتبه قبولی و دانشگاه و رشته توجه کنید تا از انتخاب تیم بنیاد علم و انگیزه برای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنید. همچنین برای استعلام کارنامه بیشتر به قسمت رزومه انتخاب رشته  مراجعه کنید.

استعلام کارنامه

195

استعلام کارنامه

176

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

19

استعلام کارنامه

79

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

89

انتخاب رشته هنر شما با ما

شاید در نگاه اول انتخاب رشته کنکور کاری راحت و شدنی به نظر برسد اما در باطن انتخاب امروز شما آینده شغلی  و حتی مسیر زندگی شما را تعیین می‌کند در نتیجه کوتاهی در انتخاب رشته میتواند خسارت سنگینی را در بلند مدت به دنبال داشته باشد. به همین جهت ما در بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی با ارائه مشاوره تخصصی انتخاب رشته شرایطی را فراهم کرده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره تماس های روی سایت با ما در تماس باشید و یا از طریق صفحه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری  اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اگر میخواهید انتخاب رشته اصولی، بدون کمترین ریسک داشته باشید، تیم بنیاد علم و انگیزه با چندین و چند سال سابقه در حیطه انتخاب رشته و مشاور تحصیلی به شما کمک میکند تا بهترین رشته و دانشگاه را با رتبه خود قبول شوید.

انتخاب رشته هنر در دانشگاه آزاد

انتخاب رشته در دانشگاه آزاد به دو دسته با کنکور و با سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد. با درج شدن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰2 است،  داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1402 هست و می‌تواند در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰2، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند.

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور در ایران کجاست؟ بهترین مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور چه کسی است؟خدمات مراکز مشاوره انتخاب رشته چیست؟ نوع مشاوره این مرکز به چه صورت است؟ مشاوره تلفنی یا حضوری؟هزینه مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 چقدر است؟

یکی از بهترین و اصولی ترین مراکز انتخاب رشته کنکور در ایران، تیم انتخاب رشته بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی در مشهد است. تیم مشاوره انتخاب رشته ساحل براتی با داشتن چندین سال تجربه و اطلاعات مهم در زمینه انتخاب رشته کنکور، توانسته سابقه ای درخشان برای خود به وجود آورد. مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته ساحل براتی با داشتن مشاورانی توانا و آگاه از بازار کار و درآمد رشته های دانشگاهی، یکی از بهترین مراکز انتخاب رشته کنکور در ایران می باشد. 

یکی از بهترین خدمات تیم مشاوره ساحل براتی، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور است. تیم ما با داشتن اطلاعاتی جامع از لیست رشته های بدون کنکور،بهترین دانشگاه های بدون کنکور می تواند شما را به رشته و شغل دلخواهتان برساند. شما می توانید با کمک تیم ساحل براتی با پایین ترین معدل و نمرات به رشته و دانشگاه های تاپ برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

{ "@context": "https://schema.org", "@type": "VideoObject", "name": "انتخاب رشته کنکور هنر", "description": "شرکت در کنکور هنر برای فارغ التحصیلان دارای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام قدیم امکان‌پذیر است. این کنکور به عنوان کنکور فرعی هم شناخته شده است. بدین معنی که شما در کنار کنکور سه گروه آزمایشی (تجربی، ریاضی، انسانی) میتوانید برای انتخاب رشته کنکور هنر هم شرکت کنید و وارد دانشگاه شوید. شرکت در این کنکور امکان قبولی در دانشگاه و یا قبولی در فرهنگیان مربوط به هر دو کنکور را افزایش میدهد. با ما همراه باشید تا یک مشاوره و راهنمایی کامل برای انتخاب رشته گروه هنر را تجربه کنید.", "thumbnailUrl": "https://sahelbaratii.com/wp-content/uploads/2022/07/انتخاب-رشته-کنکور-هنر.webp", "uploadDate": "2022-07-26", "duration": "PT1M47S", "publisher": { "@type": "Organization", "name": "ساحل براتی", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://sahelbaratii.com/wp-content/uploads/2022/06/logosahe.png", "width": 200, "height": 60 } }, "contentUrl": "https://sahelbaratii.com/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%B1/" }

ویدیو استعلام کارنامه گزینگ مستوجی فرد

ویدیو استعلام کارنامه فاطمه ملایری

ویدیو کارنامه رضوان بیات

ویدیو مصاحبه رضوان بیات

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

ویدیو کارنامه

ویدیو مصاحبه