دوره مشاورشو

ویدئو معرفی دوره مشاور شو ☝️

دوره مشاور شو با تیم ساحل براتی

جهت ثبت نام  در دوره مشاور شو بر روی عکس زیر کلیک کنید 

جهت ثبت نام در دوره مشاور شو بر روی عکس بالا کلیک کنید 

بنیاد علم و انگیزه در راستای مسئولیت اجتماعی خود که ایجاد اشتغال می باشد با راه اندازی اولین دوره تخصصی مشاوره  شو تحصیلی  زمینه ی ورود علاقه مندان به این حوضه را مهیا کرده است . داوطلبین واجد شرایط پس از اتمام این دوه مهارت های لازم جهت ورود به بازار مشاوره تحصیلی را کسب می نمایند . 

ضمانت 

بنیاد علم و انگیزه این تضمین را به شرکت کنندگان می‌دهد که در صورت اتمام موفقیت آمیز این دوره ، دانش آموزانی را که خواهان مشاور تحصیلی هستند را به مشاوران این دوره معرفی نماید . به بیانی ساده شما هیچ گونه نگرانی از بابت اولین مشتریان خود نخواهید داشت. 

 

کلیات این دوره

این دوره به صورت یک پکیج آموزشی ویدئویی آماده شده است. فیلم های آموزشی توسط استاد حائری و سرکار خانم براتی ضبط و تدوین شده است. در این ویدئو ها تمامی نکات مهم و کاربردی جهت فعالیت در شغل مشاوره تحصیلی از صفر تا صد آموزش داده شده است . پس از اتمام دوره و تماشای فیلم های آموزشی و برگزاری دو جلسه انلاین پرسش و پاسخ و رفع اشکال توسط خانم براتی ، از داوطلبین آزمون آنلاین گرفته می‌شود و در صورت کسب حداقل نمره قبولی برای آنان مدرک  گواهی شرکت  در دوره (certificate ) به صورت فیزیکی صادر میشود و به آدرس داوطلبین با مهر برجسته ارسال میشود.

در ادامه درباره ی سرفصل ها و نحوه ی پشتیبانی دوره و  ارائه مدرک رسمی  به طور کامل توضیح داده ایم.

نکته : شایان ذکر است که دوره‌ی حاضر با رویکرد و تغییرات جدید کنکور  1402 به بعد تهیه و تدوین شده است .

سر فصل های دوره :

در دوره ی مشاورشو اصلی ترین  و کاربردی ترین موضوعات برای کسانی که می خواهند مشاور شوند در قالب یک پکیج ویدئویی به طور کامل و با جزئیات دقیق بررسی شده است. در ادامه با سرفصل ها و همچنین موضوعات و بخش های مختلف دوره آشنا می شوید.

 

 

 

ارتباط با دانش اموز

بررسی تمام کیس های دانش آموزی  (دانش آموز تنبل،غر غرو ، مطالبه گر و …..)

آموزش ارتباط با دانش آموز

 

 

نحوه انگیزه دادن به دانش آموز

 نحوه تاثیر گذاری بر روی هر دانش آموز
آموزش اثر گذاری بر روی دانش آموزان 
 

 

نحوه برنامه ریزی درسی برای دانش آموز ان مختلف

·       برای دانش آموز کنکوری   

·       برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم

اموزش کشف بهترین منابع درسی بر اساس سال تحصیلی و سطح دانش آموز

  • سطح قوی
  • سطح متوسط
  • سطح ضعیف

اموزش کشف بهترین آزمون های آزمایشی  بر اساس سال تحصیلی و سطح دانش آموز

  • سطح قوی
  • سطح متوسط
  • سطح ضعیف
 

آموزش کلیات مطالعه صحیح

·  روش صحیح تست زدن

·   خلاصه نویسی

·   نحوه مرور مطالب

·   نحوه ی مقابله با تنبلی

·    و …

نحوه مدیریت چندین دانش آموز

 آموزش مدیریت دریافت شهریه ها از دانش آموزان 
آموزش استفاده از نرم افزار های گزارش دهی کارکرد دانش آموزان 

آموزش تولید محتوا و فعالیت در اینترنت در زمینه ی مشاوره تحصیلی

·       آموزش فعالیت در آپارات و یوتیوب

·       آموزش کار با نرم افزار فتوشاپ

·       آموزش طراحی پوستر  و پست  برای شبکه های اجتماعی

·       آموزش ساخت موشن گرافی و ویدئو های جذاب 

جلسه پرسش و پاسخ  به صورت زنده 

بعداز اینکه ویدئوهای آموزشی را  به صورت کامل مشاهده کردید دو جلسه پرسش و پاسخ  و رفع اشکال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد که شما می توانید تمام سوالات خود را در آن جلسه مطرح کنید تا به شما پاسخ داده شود.

جلسات منظم تصویری با شرکت کنندگان دوره مشاور شو

ارائه مدرک رسمی  certificate

پس از خرید دوره ی تخصصی مشاورشو و مشاهده ویدئوهای آموزشی و گذراندن آزمون ها،  موفق به کسب مدرک رسمی دوره از بنیاد علم و انگیزه خواهید شد. در تصویر زیر یکی از مدارک ارائه شده توسط بنیاد علم و انگیزه برای شرکت کنندگان در دوره ی مشاورشو ارائه شده است.

شرایط کسب مدرک رسمی

·       ابتدا باید ویدئوهای آموزشی دوره را مشاهده کنید(ناگفته نماند گزارش بازدید شما از ویدئوها به صورت هوشمند در سایت ثبت می شود)

·       در مرحله بعدی از شما یک آزمون  گرفته می شود که برگزاری آزمون به صورت آنلاین خواهد بود تا همه ی داوطلبان بتوانند در آزمون شرکت کنند.

·       آزمونی که شما گرفته می شود از 20 نمره خواهد بود. برای قبول شدن در آزمون نمره شما باید بالاتر  از  12باشد.

نکته: لازم به ذکر است آزمون دوره ی مشاورشو فقط از موضوعات مشاوره تحصیلی خواهد بود و از  موضوعات تولید محتوا و آموزش  فتوشاپ و غیره  آزمونی گرفته نخواهد شد.

پشتیبانی  دوره

شاید هنگام تهیه ی دوره این سوال را از خود بپرسیدکه پشتیبانی دوره به چه صورت است؟ چگونه می توانیم سوالات خود را مطرح کنیم؟ چه کسی به سوالات ما پاسخ می دهد؟ بنیاد علم و انگیزه به جهت پاسخگویی سوالات شما عزیزان در رابطه با دوره ی مشاورشو یک سری راه های ارتباطی به صورت آنلاین در نظر گرفته است. شایان ذکر است پاسخ تمام سوالاتتان توسط خانم ساحل براتی داده می شود. پشتیبانی دوره بدین صورت است :

1-     میتوانید از طریق تماس و پیام  به پشتیبان ، سوالات خود را  را مطرح کنید.

 

آپدیت دوره

خب یکی از سوال هایی که مطمئنن ذهن شما را می تواند درگیر کند این است : بعد از  اینکه در آزمون  دوره ی شرکت کردیم و نمره ی قبولی را کسب کردیم آیا  آپدیت دوره در اختیار ما قرار می گیرد؟ آیا بعداز پایان آزمون اگر دانش آموزی از ما سوالی بپرسد و ما جواب آن را نمیدانستیم کسی پاسخگوی ما خواهد بود؟ بله – بنیاد علم و انگیز به جهت پشتیبانی و حمایت شمادر آینده  اگر هرگونه تغییرات  جدید در رابطه با کنکور   و  منابع درسی  و … ایجاد شود به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.  اگر  بعداز پایان دوره سوالی داشتید قطعا پشتیبان ها ی ما پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مراحل دوره مشاور شو

جهت ثبت نام در دوره مشاور شو بر روی بنر زیر کلیک کنید 

جهت ثبت نام در دوره مشاور شو بر روی بنر بالا کلیک کنید 

سوالات پر تکرار 

دوره مشاور شو مناسب کسانی است که میخواهند برای خود شغل ایجاد نمایند . در موسسه ما به دانش جویان دوره مشاور شو آموزش میدهیم چه طور اطلاعات لازم برای مشاور شدن را کسب نمایند و سپس چه گونه وارد بازار کار شوند 

تیم پشتیبان ما برای شرکت کنندگان در دوره ی مشاورشو یک گروه پشتیانی دوره در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ یا تلگرام ایجاد می کنند و در آن به شما عزیزان اطلاع رسانی کرده یا از طریق درج پیامک به شماره های تماس شما را از برگزاری وبینارها مطلع می کنند.

بعداز کسب نمره ی قبولی در آزمون مدرک رسمی دوره 2 الی 3 هفته بعد به صورت فیزیکی  به آدرس شما ارسال می شود.

شما از  زمان ثبت نام به مدت 1 سال می توانید به ویدئو ها دسترسی داشته باشید. فیلم ها در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت.

شما یکسال فرصت دارید تا ویدئوهای آموزشی دوره ی مشاورشو را مشاهده کنید و هر زمان احساس آمادگی برای شرکت در آزمون ها را داشتید, می توانید در آزمون ها شرکت کنید.

در صورت مشاهده ویدئوهای آموزشی و شرکت کردن در آزمون ها و کسب حداقل نمره ی قبولی گواهی حضور در دوره که تصویر آن در قسمت مدارک دوره موجود است , صادر شده و به آدرسی که در پروفایل کاربری خود ثبت کرده اید ارسال می شود

مشاور شو