مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

به دلیل اینکه کنکور و انتخاب رشته یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین انتخاب های زندگی است و فرد وارد یک مرحله جدید از زندگی می‌شود، بهتر است با اصولی‌ترین روش ممکن پیش رود. بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور باعث می‌شود تا بهترین تصمیم و بهترین انتخاب رشته برای شما طبق علایق و اولویت هایتان انجام شود چون تأثیر خیلی زیادی در آینده و سرنوشت شما دارد.
بیشتر داوطلبان کنکور به‌جای اینکه به فکر آینده شغلی، علاقه و اهداف خود باشند به نظر دیگران توجه می‌کنند. این اشتباه‌ترین طرز تفکر راجع به انتخاب رشته است.

مشاوره انتخاب رشته کنکور چیست؟

قبل از اینکه بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در ایران را معرفی کنیم، باید بدانید مشاوره انتخاب رشته کنکور کیست؟ مشاور انتخاب رشته، کسی است که از وضعیت میزان علاقه، نقاط قوت، نقاط ضعف، استعداد،توانایی،شرایط زندگی و اولویت های شما را تشخیص داده و بتواند براساس رتبه و نمراتتان بهترین انتخاب رشته را برای شما انجام دهد. 

نیاز به مشاوره برای انتخاب رشته کنکور دارید؟

خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری تیم ساحل براتی

یکی از بهترین و اصولی ترین مراکز انتخاب رشته کنکور در ایران، تیم انتخاب رشته بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی در مشهد است. تیم مشاوره انتخاب رشته ساحل براتی با داشتن چندین سال تجربه و اطلاعات مهم در زمینه انتخاب رشته کنکور، توانسته سابقه ای درخشان برای خود به وجود آورد. مرکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته ساحل براتی با داشتن مشاورانی توانا و آگاه از بازار کار و درآمد رشته های دانشگاهی، یکی از بهترین مراکز انتخاب رشته کنکور در ایران می باشد. 

تیم بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی با داشتن اطلاعات جامع در رابطه با آخرین تغییرات کنکور سراسری،ظرفیت ورودی هر رشته و دانشگاه می تواند بهترین مساوره انتخاب رشته را به صورت تلفنی و عدم نیاز به حضور فیزیکی در مجموعه با دسترسی به نرم افزار های مهم انتخاب رشته و تخمین رتبه و مقرون به صرفه ترین هزینه مشاوره انتخاب رشته و ارتباط با مشاوران در 24 ساعت شبانه روزی در زمان انتخاب رشته و… دهد.

معرفی تمامی رشته‌های دانشگاهی

معرفی رشته‌های پردرآمد و پر استخدام بازار کار در 5 و 10 سال آینده

معرفی تمام میانبرهای تحصیلی برای ورود به فرهنگیان بدون کنکور

تشریح کامل مسائل مهم مثل قطب ها، بومی گزینی و دوره‌ها

معرفی رشته‌های پنهان و ناشناخته

معرفی تمام میانبرهای تحصیلی برای ورود به پزشکی بدون کنکور

معرفی تمام میانبرهای تحصیلی برای ورود به وکالت بدون کنکور

یکی از مهم ترین و تخصصی ترین خدمات بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی،انتخاب رشته بدون کنکور سراسری است. تیم مشاوره کنکور ساحل براتی، با جمع آوری اطلاعات و تحقیقات بسیار زیاد در رشته ها و دانشگاه های سراسر کشور، سعی بر انتخاب بهترین رشته و دانشگاه بدون کنکور سراسری و به طور تضمینی برای داوطلبان انتخاب رشته دارد.

معرفی رشته های بدون کنکور سراسری

معرفی رشته‌های با درآمد بالا بدون کنکور سراسری

ورود به دانشگاه فرهنکیان بدون کنکور سراسری

مهاجرت تحصیلی در رشته های تاپ بدون کنکور سراسری

معرفی رشته های با بازاکار کار عالی بدون کنکور سراسری

معرفی دانشگاه های دولتی روزانه و شبانه بدون کنکور سراسری

معرفی دانشگاه های دولتی غیرانتفاعی و پیام نور بدون کنکور سراسری

مهاجرت تحصیلی بدون کنکور سراسری

یکی از خدمات ویژه تیم ساحل براتی، معرفی بهترین دانشگاه های خارج از کشور برای تحصیل در رشته های تاپ و پرمتقاضی است. تیم ساحل براتی با سفرهای پژوهشی متعدد در کشورهایی مانند امارات،ژاپن،روسیه،ترکیه و… سعی بر معرفی بهترین دانشگاه ها و بورسیه های فول فاند(رایگان) به جهت تحصیل داوطلبان در خارج از کشور دارد.

معرفی میانبرهای تحصیلی بدون کنکور سراسری

تیم ساحل براتی با جمع آوری اطلاعات دقیق و تحلیل دفترچه های کنکور سراسری، شرایط شرکت در آزمون وزارت بهداشت و… راحت ترین و ساده ترین مسیر را برای رسیدن به رشته های تاپ به شما عزیزان معرفی می کند.

ساحل براتی مشاور انتخاب رشته کنکور

ساحل براتی - دانش آموخته تکنولوژی اتاق عمل با بیش از 5 سال سابقه در زمینه انتخاب رشته اصولی 

تیم ساحل براتی با 10 سال تجربه، تخصص و رزومه کاری موفق برای داوطلبان انتخاب رشته کنکور و مشاور تحصیلی در خدمت شماست، تا با تلاش یک تیم جوان، پویا و همچنین حرفه‌ای  و متخصص شمارا به بهترین آینده شغلی و تحصیلی برساند. یک انتخاب غلط می‌توانید زحمات چندین و چندساله شمارا خراب کند. پس اگر می‌خواهید بدون کمترین ریسک انتخاب رشته کنید، همین حالا به جمع کنکوری‌های تیم ساحل براتی بپیوندید. ما می‌توانیم بهترین انتخاب رشته کنکور  را برای شما انتخاب کنیم. جهت مشاهده رزومه انتخاب رشته ما کلیک کنید.

راهنمای مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 1402

  • اولین و مهم‌ترین مرحله، اعلام نتایج و کارنامه اولیه است. شما بعد از اعلام نتایج می‌توانید کارنامه کنکور خود را که شامل رتبه، تراز، درصد دروس و مجاز بودن در دوره روزانه و غیر روزانه است دریافت کنید.
  • مرحله بعدی که بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است انتخاب رشته می‌باشد. بعد از اعلام نتایج، سازمان سنجش زمان دقیق شروع انتخاب رشته را اعلام می‌کند و فرم اینترنتی را در اختیار شما برای تکمیل و ثبت کد رشته‌ها قرار می‌دهد.

بعد از ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بایستی دفترچه انتخاب رشته کنکور را دانلود کرده و به‌دقت مطالعه کنید( اگر برای انتخاب رشته، مشاوره تخصصی دارید نیازی به مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته نیست چون مطالب بسیار سنگین و پرحجمی دارد) پس از استخراج کد رشته‌های محل‌های مرتبط امتحانی داخل برگه کاغذ یادداشت کنید سپس برای خود این رشته‌ها را اولویت‌بندی کنید. شما می‌توانید تا 150 کد رشته داخل فرم، ثبت کنید. اگر در دو کنکور شرکت کرده‌اید بازهم بایستی 150 کد رشته ثبت کنید. سپس کد رشته‌ها را بر اساس اولویت، داخل سایت بارگذاری کنید. کد رهگیری بعد از ثبت انتخاب رشته دریافت خواهید کرد. اگر این کد رهگیری را دریافت نکرده‌اید یعنی فرم شما ثبت‌نشده است.

صفرتا صد انتخاب رشته کنور سراسری

اگر در یکی از رشته های تجربی،ریاضی،انسانی،هنر و زبان تحصیل کرده و در کنکور سراسری شرکت کرده اید، انتخاب بهترین مشاوره ی انتخاب رشته کنکور در ایران برای شما اهمکیت بسیار زیادی خواهد داشت. با تیم ما همراه همراه باشید تا اصولی ترین انتخاب رشته را برای شما انجام دهیم.

هزینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

هزینه مشاوره انتخاب رشته کنکور

تمام مراحل و توضیحاتی که در متن‌های فوق ذکر شد که شامل: اطلاعات از ورودی بهمن و مهرماه، اطلاعات چینش کد رشته‌ها، اولویت‌ها و آشنا به دانشگاه‌های پذیرش با صرفاً سوابق تحصیلی، دانشگاه‌های پردیس، غیرانتفاعی و پیام نور است را می‌تواند با یک مشاور دلسوز، مجرب و متخصص انجام دهید. مشاور انتخاب رشته کنکور 1402 با توجه به تخصص و اطلاعاتی که دارد چون با روند انتخاب رشته آشنا است می‌تواند بهترین انتخاب رشته را با کمترین ریسک را برای شما انجام دهد. نداشتن مشاور انتخاب رشته برای شروع یک مرحله جدید باعث اتلاف هزینه و وقت می‌شود. 

درخواست مشاوره انتخاب رشته

ساحل براتی - مشاور انتخاب رشته کنکور

برای پرسیدن سوالات خود در رابطه با مراحل و فرآیند انتخاب رشته تیم ساحل براتی می توانید با ما در ارتباط باشید. دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور و داشتن یک مشاور حرفه ای در کنار  خود که به راه حل های پنهان در انتخاب رشته کنکور نیز مسلط است.