انتخاب رشته کنکور زبان

کنکور زبان از کنکورهای شناور محسوب می‌شود یعنی اگر شما دریکی از کنکورهای ریاضی ، تجربی و انسانی شرکت کرده باشید می‌توانید در کنکور زبان هم شرکت کنید.  انتخاب رشته کنکور زبان هم یکی از شانس‌های مهاجرت و بورسیه شدن و حتی قبولی در فرهنگیان است. اگر تمایل دارید تا برای انتخاب رشته خود از مشاوره انتخاب رشته کنکور زبان راهنمایی بگیرید با ما در ارتباط باشید.

با تحصیل در رشته های زبان به مهاجرت نزدیک تر می شوید. بدون کنکور در رشته های محبوب گروه زبان تحصیل کنید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور زبان

در انتخاب رشته کنکور زبان اگر در یکی از سه گروه اصلی یعنی انسانی، تجربی و یا ریاضی شرکت کرده‌اید توجه داشته باشید که کارنامه و رتبه شما به‌صورت جداگانه منتشر می‌شود.حتماً رشته‌هایی انتخاب کنید که از بازار کار و درآمد و یا مهاجرت‌پذیر بودن آن مطلع باشید. همچنین اگر کارنامه خود را به‌درستی تحلیل نکنید باعث انتخاب رشته اشتباه و درنهایت مردودی می‌شود. پس بهتر است انتخاب رشته خود را توسط کسانی انجام دهید که دانش و اطلاعات کافی راجع به کنکور را داشته باشند. انتخاب بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور 1402 برای انتخاب رشته اصولی اهمیت فراوانی دارد.

دریافت مشاوره برای انتخاب رشته زبان

برای دریافت مشاوره و انتخاب رشته اصولی زیر نظر ساحل براتی و گروه بنیاد علم و انگیزه و استفاده از ورکشاپ های معرفی رشته‌های مهاجرت‌پذیر و پردرآمد کافی است با ما در ارتباط باشید.

زمان انتخاب رشته کنکور زبان1402

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 1402 سایت سنجش دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان را قرار میدهد. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند میتوانند در اوایل شهریور ماه پس از دریافت دفترچه، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل و تثبیت کنند.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های دیگر میباشد و بعد از اتمام انتخاب رشته دانشگاه سراسری صورت میگیرد. زمان انتخاب رشته کنکور زبان در اواسط شهریور ماه است. داوطلبان باید توجه کنند بدلیل کم بودن زمان انتخاب رشته  انتخاب مشاور حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

خدمات اختصاصی انتخاب رشته زبان

برای دریافت مشاوره و انتخاب رشته زبان انگلیسی و دریافت لیست رشته‌های مهاجرت‌پذیر و پردرآمد می‌توانید با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

میانبرهای تحصیلی

رشته های که شما نمی‌دانید!

تست روانشناسی

بهترین رشته مناسب شما چیست؟

معرفی رشته های پردرآمد

انتخاب پردرآمدترین رشته ها

معرفی دانشگاه ها

بهترین دانشگاه های زبان؟

مشاور انتخاب رشته زبان

همیشه کنار شما هستیم

فرم علاقه سنجی

شما به چه رشته‌ای علاقه‌مندید؟

编组 65Created with Sketch.

ورکشاپ اختصاصی

انتخاب رشته زبان کاملا تضمینی

راهنمای نحوه انتخاب رشته کنکور زبان

اولویت‌های اول: در اولویت‌های اول رشته‌های خوش بینانه را انتخاب کنید. مثلاً برای رشته‌های زبان ، برق و کامپیوتر در دانشگاه‌های تاپ دولتی مثل دانشگاه شهید بهشتی رتبه‌های عالی منظور می‌شود و احتمال قبولی با رتبه بالا بسیار کم است. اما بااین‌حال بازهم توصیه ما به شما این است از رشته‌های موردعلاقه‌تان غافل نشوید و اولویت اول قرار دهید.

اولویت‌های دوم: پس از انتخاب رشته‌های خوش بینانه وقت این است که با منطقی ترین حالت ممکن کد رشته ها را استخراج و ثبت کنید. رشته های واقع‌گرایانه رشته‌هایی هستند که با توجه به رتبه شما انتخاب می‌شوند و شانس قبولی و سرنوشت ساز شما همین رشته هایی است که در این قسمت انتخاب می‌کنید. بهتر است نصف انتخاب رشته‌های موردنظر شما بر همین اساس باشد تا شانس قبولی‌تان افزایش یابد.

اولویت‌های سوم: در این قسمت کد رشته‌هایی قرار دهید که بدبینانه‌ترین حالت ممکن است و خیلی تمایلی به آنان ندارید. مثلاً علاقه نداشتن به دانشگاه موردپذیرش و یا دور بودن مسافت و دلایل دیگر…

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان

دفترچه انتخاب رشته 1402 کنکور زبان در سایت سازمان سنجش هنوز منتشر نشده است. پیش‌بینی ما این است این دفترچه در اواسط مردادماه منتشر می‌شود. برای آشنایی و آگاهی بیشتر از دفترچه کنکور زبان سال 1401 می‌توانید استفاده کنید.

توجه داشته باشید برای انتخاب کد رشته به مسائلی همچون شهریه، مسافت طی شده تا دانشگاه، امکانات دانشگاه و یا خوابگاه توجه داشته باشید اگر به‌صورت دوره روزانه در دانشگاه دولتی قبول شوید اما شرکت نکنید به مدت یک سال از کنکور محروم می‌شوید. بعد از انتخاب رشته قطعاً یکی از رشته‌هایی که وارد کرده‌اید قبول می‌شوید.

پکیج اختصاصی انتخاب رشته

انتخاب رشته کنکور زبان

برای دریافت مشاوره و انتخاب رشته VIP توسط گروه علم و انگیزه که علاوه بر انتخاب رشته اصولی شامل مشاوره زمان انتخاب رشته و قبل از اعلام نتایج، فرم علاقه سنجی، معرفی رشته‌های پردرآمد و رشته‌های مهاجرت‌پذیر هست می‌توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. برای انتخاب رشت های تاپ گروه زبان بدون کنکور و با کنکور با تیم تخصصی ساحل براتی همراه باشید.

تحلیل نتایج و رتبه کنکور زبان

 نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که کنکور زبان یکی از کنکورهای شناور است یعنی شما می‌توانید در کنار کنکور زبان یکی از کنکورهای گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی را هم شرکت کنید. قابل‌توجه است که اگر در دو کنکور شرکت کرده‌اید بازهم فقط مجاز به ثبت 150 کد رشته هستید. برای تحلیل نتیجه کنکور زبان و دریافت بهترین رشته های ممکن در دانشگاه های دولتی، فرهنگیان با کنکور و بدون کنکور و … با ما همراه شوید.

تحلیل کارنامه کنکور سراسری 1402

صفر تا صد انتخاب رشته زبان شما

با هر تعداد کنکوری که شرکت کرده اید( چه کنکور اصلی و چه فرعی) کارنامه های شما تحلیل و شانس قبولیتان در رشته مورد نظر گفته میشود . با پرداخت فقط یک هزینه برای کنکور فرعی و کنکور اصلی، در تیم بنیاد علم و انگیزه انتخاب رشته کنید. انتخاب رشته با توجه به هدف و علاقه مندی شما مثل: مهاجرت کردن و معلم شدن انجام میشود.

نتایج انتخاب رشته زبان دانش آموختگان ما

در زیر می‌توانید کارنامه افرادی را که برای انتخاب رشته خود با ما همکاری داشته‌اند مشاهده کنید و برای دیدن نتایج بیشتر می‌توانید صفحه مصاحبه با افراد دیگر را ببینید.

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

18

استعلام کارنامه

168

استعلام کارنامه

105

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

91

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

77

استعلام کارنامه

ویدیو مصاحبه

52

انتخاب رشته زبان در دانشگاه آزاد

انتخاب رشته در دانشگاه آزاد به دودسته با کنکور و با سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد. با درج شدن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ است،  داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 هست و می‌تواند در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند.

مراحل انتخاب رشته از طریق دانشگاه آزاد:

  • ورود به سایتac.ir
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان دانشگاه آزاد از طریق لینک قرار داده‌شده در سامانه
  • بررسی دقیق رشته‌های ارائه‌شده و مشاهده ظرفیت هریک از رشته محل‌ها
  • استخراج کد رشته محل‌های موردعلاقه بر اساس گروه آزمایشی که شرکت کرده‌اید و یادداشت کردن
  • انتخاب لینک ” سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد 1402 “
  • درج کد ملی و شناسه دسترسی به انتخاب رشته زبان دانشگاه آزاد در بخش‌های تعیین‌شده (شناسه دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، در انتهای کارنامه کنکور موجود است(
  • واریز هزینه انتخاب رشته از طریق خرید کارت اعتباری و طی کردن مراحل پرداخت
  • دریافت سریال پرداخت
  • دریافت فرم انتخاب رشته آزمون سراسری زبان و ثبت رشته‌ها در فرم
  • تائید نهایی و دریافت شماره پیگیری
  • انتخاب رشته دانشگاه آزاد به‌صورت مجزا از دانشگاه‌های دیگر است و بعد از اتمام انتخاب رشته دانشگاه سراسری صورت می‌گیرد.

پکیج خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور

شما می‌توانید با انتخاب رشته اصولی از طریق کنکور زبان برای مهاجرت اقدام کنید و بهترین مسیر را از طریق دانشگاه و بدون هزینه اضافی طی کنید. همچنین برای اطلاع از بازار کار رشته‌های زبان در ایران و خارج از کشور می‌توانید ما در واتسپ در ارتباط باشید.

چرا نیاز به مشاور برای انتخاب رشته داریم؟

شاید در نگاه اول انتخاب رشته کنکور کاری راحت و شدنی به نظر برسد اما در باطن انتخاب امروز شما آینده شغلی  و حتی مسیر زندگی شما را تعیین می‌کند در نتیجه کوتاهی در انتخاب رشته میتواند خسارت سنگینی را در بلند مدت به دنبال داشته باشد. به همین جهت ما در بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی با ارائه مشاوره تخصصی انتخاب رشته شرایطی را فراهم کرده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره تماس های روی سایت با ما در تماس باشید و یا از طریق صفحه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری  اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بهترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور

اگر می خواهید به صورت اصولی و با نگرش به آینده شغلی و بازار کار و درآمد رشته مورد نظر خود مشغول به تحصیل شوید تیم حرفه ای انتخاب رشته اصولی بنیاد علم و انگیزه ساحل براتی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. از آنجایی انتخاب رشته تاثیر زیادی در آینده شما دارد پیشنهاد می کنیم بدون اطلاع کافی درباره ی یک رشته اقدام به انتخاب رشته دانشگاهی نکنید. ما آماده ایم تا با سیستم مشاوره تلفنی انتخاب رشته ساحل براتی در تمام نقاط ایران (مشهد – تهران – تبریز – اصفهان -شیراز و …) به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

تیم انتخاب رشته کنکور ساحل براتی

با تیم حرفه ای انتخاب رشته بنیاد علم وانگیزه نگران انتخاب رشته دانشگاه نباشید. برای انتخاب رشته کنکور 1402 کلیک کنید.

دانش آموزانی که قصد دارند با برنامه ریزی و هدف خود را برای شرکت در کنکور آماده سازند پیشنهاد می کنیم با مشاوران تحصیلی ما در ارتباط باشند.

به دلیل اینکه کنکور و انتخاب رشته دانشگاه یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین مراحل زندگی است و فرد وارد یک محیط و یک مرحله جدید از زندگی می‌شود، بهتر است با اصولی‌ترین روش ممکن پیش رود. شما می توانید با یک انتخاب رشته اصولی آینده ای درخشان برای خود بسازید. تیم انتخاب رشته دانشگاه بنیاد علم و انگیزه راهنمای شما خواهد بود.

{ "@context": "https://schema.org", "@type": "VideoObject", "name": "انتخاب رشته کنکور زبان", "description": "کنکور زبان در تاریخ صبح شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد. این کنکور از کنکورهای شناور محسوب می‌شود یعنی اگر شما دریکی از کنکورهای ریاضی ، تجربی و انسانی شرکت کرده باشید می‌توانید در کنکور زبان هم شرکت کنید. انتخاب رشته کنکور زبان هم یکی از شانس‌های مهاجرت و بورسیه شدن و حتی قبولی در فرهنگیان است. داوطلبان در کارنامه اولیه خود پس از اعلام نتایج می‌توانند رتبه و تراز خود را مشاهده کنند.", "thumbnailUrl": "https://sahelbaratii.com/wp-content/uploads/2022/07/انتخاب-رشته-کنکور-زبان.webp", "uploadDate": "2022-07-19", "duration": "PT2M28S", "publisher": { "@type": "Organization", "name": "ساحل براتی", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://sahelbaratii.com/wp-content/uploads/2022/06/logosahe.png", "width": 200, "height": 60 } }, "contentUrl": "https://dl.sahelbaratii.com/videos/zaban.mp4" }
jQuery(document).ready(function($) { var delay = 100; setTimeout(function() { $('.elementor-tab-title').removeClass('elementor-active'); $('.elementor-tab-content').css('display', 'none'); }, delay); });

ویدیو کارنامه معصومه هاشمی

ویدیو مصاحبه معصومه هاشمی

ویدئو استعلام کارنامه مبینا رحمتی

فیلم استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم مصاحبه با دانش آموز

استعلام کارنامه فوق از سایت سازمان سنجش

فیلم مصاحبه با دانش آموز

ویدیو کارنامه مریم سنجابی

ویدیو مصاحلبه مریم سنجانی